Sunday 20 January 2013

penentu takdir


hye awak. sihat? sori saya busy bru smpt nk jenguk2 awak.

awak, semalam saya pi Muar, berubat secara tradisional. pergi tanpa beritahu sesiapa. hanya kawan yang menemani saya ke sana je tahu apa tujuan saya ke sana. even abah, housemate dan kwn2 saya tak bgtahu pun. tak apa kan? ini ha peribadi saya. belum bersedia untuk semuanya diceritakan.

awak,
kawan2 saya selalu kata kat saya yg mereka selalu mimpi yg saya dah sembuh mcm gadis2 lain. boleh ke awak sy percaya mimpi2 tu/?

awak,
saya tak tahu samada saya patut bersetuju utk teruskan dgn rwtn tradisional ini atau tidak. saya buntu. saya percya saya boleh sembuh, ini keyakinan sy dari dulu lagi. sekarang sy jumpa, tapi saya pula berbelah bahagi utk dibedah secara tradisional atau tidak. pening. rasa nak contact balk je dgn ustaz ni sendiri mohon pencerahan beliau moga2 dpt membantu.

awak,
saya ingin sembuh. byk benda sy nak buat kalau sy dh sembuhh nanti. tapi saya juga takut implikasi pembedahan sebegini. apa sy perlu buat?

awak,
saya ada satu benda saja dlm kepala skrg. istikharah. doakan sy memperoleh petunjuk dr istikharah ini yer.
amin insyallah.


No comments: