Wednesday 5 September 2012

Adakah Kau Untukku


... 3 tahun berlalu ..
2 tahun masih rasa itu di situ ..
benar. rasa untuk menulis sudah tiada. padahal banyak yang aku ingin katakan pada dunia.banyak.

aku masih aku yang dulu. menyibukkan diri dengan tugas-tugasku di pejabat. ingin buang kagalauan hati namun bila sendiri, galau menerjah robek hati. pathetic. sedih aku dengan diri sendiri. sampai bila aku akan terus begini. sesal. tiada guna lagi.

tahun 2012 rupanya sekarang. lupa aku rupanya apa yang telah berlaku. mati hidup semula pun aku mahu lupa tahun lalu dan tahun-tahun sebelum itu. soalan sama. kenapa harus kau ada dalam hatiku. kenapa tuhanku.

sudah ogos 2012. nazarku belum tertunai. soalnya adakah insan yang mmpu tunaikan nazarku? akan ada. mungkin. 99.99% sahaja pada firasat aku. jatuh lagi tadi. depan orang ramai. ohhh jahilnya manusia. aku tidak perlu expose pada dunia siapa aku untuk kau respect aku. aku tahu itu. itu lumrah dunia. memandang pada nama dan darjat. aku? kisah apa .. aku bukan jenis yang mahu menunjuk-nunjuk pada dunia siapa aku.

3 bulan lagi untuk aku tunggu. soalnya, siapakah yang boleh menunaikan nazarku. aku buntu. akan adakah kau untukku ya Allah.

No comments: