Monday 12 November 2012

hadiah dari langit

hai....rindu kau!
apa khabar?lama aku tak jenguk kau kan .. sori been so busy lately. lepas baik dari korea 2 minggu lalu, kaki aku masih lg terasa lenguhnya berjalan. kuat juga kaki aku ni haha. anyway, pergi korea adalah satu decision mengejut yg ku buat sebenanya. pergi tnpa plan. haha. duit au smpan untuk pegi london aku pakai terus untuk ke korea. aiyaaa ni kawan punya pasal, aku terus fllow diorg tanpa agak2 dah.haha! memng gila! bila aku kata kat bos aku nk bercuti ke korea dlm snggu lagi bos aku dah kata "pa?gila?ag blom bg apa2 keputusn?smpt ke dpt kelulusan dato? hhhaha klau ikut logik mmg tak tapi entah kenapa tuhan begitu permudahkan urusan aku. alhamdulillah .. berkat apa yg aku buat seminggu sebelum tu mungkin. aku rasa ini mmg hadiah dari tuhan pada aku. sejak hari itu, aku percaya jika kita mempermudahkan urusan orang lain, Allah akan memprmudahkan urusan kita. Ya, its true! it applies to me very well. Thank u Allah.

Anyway, got to do something. bye sayang. see u later k. apa2 i cter kat u :) muahhhhhhhx .>.<

No comments: