Tuesday 13 November 2012

Beto Kusyairi

haha.
Tajuk tak boleh blah kan? Morning awak :)

Sebenarnya, aku rasa macam nak share momentum semalam sempat pegi tengok movie yang org sibuk perkatakan sekarang " Istanbul aku Datang". Gila tak tengok sebab aku memang peminat setia Beto. Serius.

Sepanjang 26 tahun aku hidup, kalau org tanya aku siapa pelakon Melayu yang kau minat aku tak pernah dapat beri jawapan. bagi aku, takde sape yg aku suka tengok. hensem ke pan asian ke macho ke, ada aku kisah? aku bukan jenis pandang semua tu. Sama juga dengan waktu org tanya siapa aku punya favorite singer in Malaysia. Sama. Takde jawapan. Asalkan lagu tu sedap, dan boleh buat aku nangis dengar lagu tu, automatic tu la lagu yang aku suka. Tak kisah la siapa pun yang nyanyi.

Itulah dia aku. Sekarang aku dah jumpa si Beto ni. Entah la dulu aku tk kenal pun mamat ni. Nak kata famous, takde la sangat. Tapi lakonan dia sbg cameo dlm Nur Kasih The Movie sgt tak boleh blaaa dengan dalam Juvana yg macam cikgu keji dengan spek hitam sentiasa dekat mata buat aku fikir "haiii mamat ni asik tak boleh blaah betul kalau berlakon..." . Haha!!! serius. Tak hingin pun nak amik tau siapa dia masa tu tapi since then, aku dah start mula melekat kalau dia ada berlakon walaupun sekejap. Nampakiklanje berenti sekejap sambil tengok bila dan tv berapa dia akan berlakon. Keh3.

Semalam, aku pegi tgk movie pun semata-mata kerana dia sahaja. Tak fikir pun sebab lain. Ahhhhh aku rasa ku sudah gilakan Beto. Ops lakonan dia sahaja ok. At least, bila aku kahwin suatu hari nanti dan husben aku tanya siapa yang aku minat selain dia .... ak boleh jawab dgn bangga "Beto Kusyairi".

Kah3 >.<


No comments: