Monday 26 November 2012

gadis itu aku


 sepi. kusam. kosong.alone.loser.
 itu hakikat untuk seorang yang kadang2 masih tidak dapat lupa kisah silam yang menyakitkan jiwa. mendera hati. mengusik naluri. akui ? tidak kerna bukan selalu rasa itu muncul selamatkan diri.

suah 3 tahun berlalu. masih aku rindukan dia. suara dia..tawa dia. senyum dia. kecewanya aku. dia sudah pergi jauh dari aku. aku ingat aku sudah pulih tapi bila aku bersendiri, aku masih teringat saat-saat bersamanya.

kadang2 aku masih measakan sakit yang tak terungkap dlm jiwa bilamana aku mendengar lagu2 saat aku memandu. saat aku berhibur bersma teman2 di karaoke, di pantai .. pantang lepa aku jadi alpa kerananya. sampai bila aku patut pendam rasa ini ya allah. apa lagi yang patut aku buat. aku benar2 buntu. dia bukan milikku lagi. apa aku boleh mendapatkan dia semula sama seperti kisah yusuf yang dicintai zulaikha? ya tuhan .. aku perlu kamu untuk aku kekal kuat denganMu.

Bantu aku ya Tuhan ...
Tolong ..
Jangan pernah tinggalkan aku ..
Ku mohon ...

No comments: